Miele WWE860 WPS TDos Wifi Warmwater

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WWE860 WPS TDos Wifi Warmwater op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j***********@h********** 09-06-2021

Top wasautomaat

Mijn vorige wasautomaat was ook een miele daar heb ik25 jaar meegedaan (was geen twindos).vandaar ik weer ging voor de miele maar dan twin dos wat een uitvinding je kan je was in de automaat doen en de automaat past het wasmiddel zelf toe je kan dan kiezen met het programma tussen bont of wit het wasmiddel,door middel van de flessen die je aan de onderkant er in doet.Ik vind het een super wasautomaat als ik dat geweten had had ik hem eerder gekocht Zelfs de kleine wasjes in 20 min.Als de fessen bijna leeg zijn krijg je dat aangegeven .Dus daar heb je geen omkijken naar .Dus ik zeg gewoon kopen het is een top automaat ik heb hem nu bijna 2 jaar ik heb er geen spijt van Klasse.

Pluspunten

• Hij doseerd zelf het wasmiddel
  • Kleine wasjes in 20 min.

MIELE WWE 860 WPS ALL WATER 02-05-2019

Miele er is geen betere

Een geweldige machine na levering heb ik m meteen in gebruik genomen met de duidelijke handleiding was dit een fluitje van een cent.
Met het gebruik van warm water functie is hij super zuinig, en de was resultaten zijn zeer goed. Twindos werkt ook zeer goed moet ik zeggen.
En de wifi functie is echt fijn. Al met al een geweldige machine.

Pluspunten

• A+++
  • Vanaf de telefoon te bedienen
  • stil

Nebnebki 16-02-2019

Wat een topper!!!

De wasmachine is helemaal het einde. We hebben deze topper nu enkele in ons bezit om te testen en zijn meer dan tevreden. Ondanks dat het design eenvoudig oogt, heeft deze machine ongekend veel mogelijkheden. De Twin Dos functie is ideaal, waardoor je niet teveel wasmiddel verspilt. We waren bijzonder verrast door het geluidsniveau van dit apparaat. Je hoort de machine serieus helemaal niet. Perfect om dus ook in de avond nog even een wasje te draaien.

Jammer dat we de app niet konden downloaden. Dat moet eigenlijk gewoon goed werken bij zo'n duur apparaat!

Al met al wel een geweldige wasmachine!

Pluspunten

• Verrassend stil
  • Veel mogelijkheden
  • Twin Dos dosering

Minpunten

• Duur in aanschaf
  • App werkt niet

Don13 09-02-2019

Heerlijke stille wasmachine!!

Wat een ongelofelijk stille machine!! dat is echt heerlijk! De WiFi verbinden is ook ideaal. Ben je altijd op de hoogte wat je machine doet en kun je hem aansturen!
De SoftCare trommel is goed voor je kleding en met de TwinDos wasmiddel verdelers krijgt de was altijd voldoende wasmiddel en hoef je er niet meer naar om te kijken!
Kortom het is een prima machine!

Pluspunten

• Super stil
  • WiFi
  • TwinDos

Minpunten

• Prijzig

BH71 08-02-2019

Er is geen betere...

Sinds enkele weken hebben wij dit apparaat in huis, en wat zijn we er blij mee. Aan de buitenkant ziet deze Miele er uit als elke andere wasmachine, echter gaan er heel wat extra's schuil achter dit uiterlijk.
Het TwinDos wasmiddelsysteem is een handige feature waarbij het wasmiddel via twee cassettes in de onderzijde van het apparaat wordt opgeborgen. De machine weegt de was, en afhankelijk van de vuilgraad en het soort was wordt het desbetreffende wasmiddel gedoseerd. Dus nooit meer teveel wasmiddel gebruiken: beter voor je was, voor het milieu en voor je portemonnaie!
In de zeeplade is uiteraard nog steeds de mogelijkheid om je eigen wasmiddel en wasverzachter te gebruiken. Tevens kun je hier speciale CapDose capsules in doen voor wollen was en regenbestendige kleding. Ook kun je twee losse cassettes bestellen die je dan kunt vullen met eigen wasmiddel. Ik vind het een uitvinding!
Met WiFi-connect kun je de machine bedienen met je smartphone/tablet. De wasassistent helpt je met het vinden van het juiste programma, en je kunt de wasmachine laten starten (of eventueel op een later tijdstip). Je krijgt een push-melding als de was klaar is, ideaal voor mensen die dit regelmatig vergeten, zoals wij!
Tevens kun je de machine op verschillende manieren aansluiten, waaronder rechtstreeks op warm water. Van deze functie maken wij op dit moment geen gebruik, maar is het overwegen waard!
Er is zoveel in te stellen via de draaiknop en het LCD-display, dat we nog niet alles hebben kunnen uitproberen. In de basis is dit echter allemaal zeer eenvoudig. Het was alleen makkelijker geweest als het display iets groter was geweest, zodat je minder moet scrollen.
Al met al is dit een fantastisch fijne machine; veel mogelijkheden, de was is schoon en komt er relatief droog uit en je hebt een Miele! Hiervan mag je dus verwachten dat je kwaliteit in huis hebt, en dat is ook zo!

Pluspunten

• Zeer stil
  • WiFi-connect optie
  • TwinDos wasmiddelsysteem
  • Was schoon en droog

Minpunten

• LCD-display had groter gemogen

Mermens 07-02-2019

Miele superstil

Super machine, is erg stil met wassen. Het doseer systeem is ook erg makkelijk de was ruikt fris. Machine regelt zelf hoeveelheid zeep. Makkelijke bediening. Na wassen blijft machine enige tijd piepen maar uiteindelijk schakels hij vanzelf uit.

Pluspunten

• Stil, duidelijk display touchscreen.
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Piepsignaal na wassen duurd even